PRAHA 1. 12. 2020 – Tým Actimel vymyslel způsob, jak před Vánocemi potěšit spotřebitele a zároveň podpořit seniory v domovech sociálních služeb. V rámci spotřebitelské soutěže za každý registrovaný kód z účtenky daruje Danone 21 lahviček Actimelu nadaci Krása pomoci. Soutěž trvá od 11. listopadu do 20. prosince 2020.
V době pandemie COVID-19 jsou senioři tou nejohroženější skupinou. Proto se společnost Danone rozhodla podpořit je a připravila soutěž pro spotřebitele. Za každý registrovaný kód z účtenky Danone daruje 21 lahviček Actimelu a spotřebitel může denně vyhrát částku ve výši 7 000 Kč. Počet darovaných lahviček za každý registrovaný kód je symbolický. Je známo, že člověk potřebuje minimálně 21 dní na to, aby si vytvořil návyk, kterým může změnit svůj život k lepšímu. Actimel chce inspirovat lidi k tomu, aby se začali více zajímat o své zdraví a podporovat svůj imunitní systém. Lahvička Actimelu totiž obsahuje 1/3 doporučené denní dávky vitamínu D, vitamín B6 a 20 miliard probiotik L. Casei Danone.
Actimel soutěž trvá od 11. listopadu do 20. prosince 2020. Produkty Actimel následně společnost věnuje nadaci Krása pomoci vedena Taťánou Gregor Brzobohatou již od ledna 2021. „Spolupráce s Actimelem si moc vážíme. Všichni víme, jak je pravidelné posilování imunity důležité a my jsme rádi, že můžeme našim seniorským klientům Actimel nabídnout. Pomůžeme tak nejen jejich zdraví, ale taky je jistě potěší, kolik lidí na ně myslí,“ uvedli Taťána G. Brzobohatá & Michaela Stachová, Nadace Krása pomoci.
„Nadace Krása pomoci v Česku odvádí fantastickou práci v mnohostranné podpoře seniorů. A Actimel je zase hodně silná značka, která má velký přesah i do zdraví a která dokáže i pomáhat těm slabším. Spojili jsme tedy síly, spojili příjemné s užitečným a vytvořili marketingovou výzvu pro všechny české spotřebitele. Každý z nás tak nyní může prostřednictvím Nadace Krása pomoci podpořit zdraví seniorů, tedy těch, kteří vytvářeli hodnoty naší země v uplynulých desetiletích a zaslouží si tedy, abychom na ně ani teď nezapomínali,“ řekl Petr Kopáček, Public Affairs Manager CZ v Danone