Rok 2020 prověřil naši odolnost i schopnost přizpůsobit se nevídaným podmínkám. Práce z domu, nápor na logistiku dětské a klinické výživy, či čerstvých mléčných výrobků, zavedení přísných pravidel v kancelářích a omezení cestování. Dnes bilancujeme, jak jsme v #Danone i #Nutricia ve zkoušce obstáli, a jak se naplnily naše plány a očekávání.
#OnePlanetOneHealth #TogetherStronger #MissionInAction #WeServeLife
Stabilní místo na českém trhu a ocenění
Děkujeme všem našim partnerům a spotřebitelům, že jsme si i v tomto turbulentním období zachovali stabilní místo na českém trhu. Růst značek #Danone, který představuje 5 %, a 0,4 %-ní růst značek #Nutricia vnímáme jako projev důvěry spotřebitelů a důkaz toho, že naše práce má smysl.
Máme velkou radost ze značky #Alpro, která v roce 2020 oslavila 40. výročí, a která je v Česku stále více oblíbená. Od samého počátku hraje velmi důležitou roli v přispívání ke zdravější společnosti a planetě.
Jsme hrdí na to, že naše úsilí v různých oblastech nezůstalo nepovšimnuto, a že se můžeme těšit až šesti oceněními za inovativnost našich produktů či za naše aktivity v období koronakrize.
Společenská odpovědnost
Ani v náročných časech jsme nezastavili podporu projektů společenské odpovědnosti a nadále se ve spolupráci s odbornou veřejností věnujeme osvětě témat výživy v prvních 1000 dnech života, v dospělosti, či v seniorském věku. Během pandemie se nám podařilo zorganizovat šest online webinářů pro odbornou veřejnost, abychom i v období omezení shromažďování mohli s odborníky sdílet aktuální znalosti. Pravidelné dobrovolnické aktivity jsme museli přizpůsobit okolnostem, abychom zamezili fyzickému kontaktu, avšak účast našich zaměstnanců byla vyšší než kdykoliv předtím. Svou troškou jsme podpořili nemocnice, zařízení sociálních služeb a neziskový sektor, abychom jim prostřednictvím našich produktů dodali síly a projevili naši solidaritu.
V našem úsilí plánujeme spolu s našimi zaměstnanci, partnery a spotřebiteli pokračovat, abychom spolu vytvářeli zdravější a chutnější budoucnost.