Pomáháme v čase covidu

Zaměstnanci #Danone a #Nutricia jsou naší velkou inspirací. Zapálenost, vytrvalost a ochota pomoci – to vše prokazují svou každodenní prací. A nic na tom nezměnilo ani období pandemie. Od jejího propuknutí v březnu minulého roku přicházejí s nápady, jak pomoci tam, kde je to potřeba, a chtějí podpořit zranitelné skupiny či pracovníky v nejvíce exponovaných profesích.

Spolu jsme vyběhali produkty pro zdravotníky a lidi v nouzi

Se zapojením všech se nám podařilo darovat více než 145 tisíc produktů do 31 nemocnic, zařízení sociálních služeb a neziskových organizací po celém Česku, abychom jim vyjádřili solidaritu v náročné situaci, jíž musí čelit. Do darování produktů se mohli zapojit všichni zaměstnanci, a to i v dobrovolnické aktivitě #BehsDanone. V Česku a na Slovensku jsme spolu za měsíc naběhali přes 4000 km, které společnosti Danone a Nutricia přetavily do 40 000 darovaných produktů pro nemocnice a zařízení sociálních služeb v obou zemích.

Jakub, který je na pozici Commercial Development Manager #Danone, také přispěl desítkami kilometrů. „#BehsDanone byl pro mě skvělé spojení dvou věcí, co dělám moc rád. Hýbu se a zároveň pomáhám někomu dalšímu. S kolegy se vzájemně hecujeme, kdo vyběhá víc produktů a uběhne více kilometrů najednou. To mě žene kupředu“.

Zapojili jsme se do trasování kontaktů

Zaměstnanci #Danone a #Nutricia se zapojily do systému chytré karantény a pracují v rámci systému trasovacích center.

#MissionInAction #WeServeLife #TogetherStronger

Kontaktují osoby po celé zemi, které přišly do užšího kontaktu s lidmi s prokázanou infekcí COVID-19. Na základě algoritmu je pak objednávají na testy a ukládají jim karanténu. Věříme, že tento systém detekce a instruování osob s rizikovými kontakty pomáhá zpomalovat šíření nákazy, která sužuje život každého z nás.

V přetrvávající zdravotnické krizi jsme vděční, že se nadále můžeme spolehnout na naše zaměstnance, abychom vždy mohli naplnit potřeby a přání našich zákazníků a spotřebitelů. 

#Společne to zvládneme!

Mohlo by Vás také zajímat