Společnosti #Danone a Nutricia se přizpůsobily pandemii tak, aby nadále dokázali přinášet své produkty a služby spotřebitelům a pacientům, ale zároveň chránili zdraví a bezpečnost svých zaměstnanců. Všem zaměstnancům distribuují ochranné roušky a dezinfekce a poskytují 100 % práci z domova. #spoluzrusimecovid
Správná komunikace a duševní zdraví zaměstnanců jsou klíčové
Od začátku pandemie jsou jednotliví manažeři a HR oddělení v úzkém kontaktu se zaměstnanci, a to prostřednictvím celofiremních a týmových online setkání, či neformálních rozhovorů. Společnosti také plně využívají k interní komunikaci firemní sociální síť WorkPlace, díky které je sdílení informací na dálku jednodušší, přehlednější a efektivnější. „Do popředí se dostalo i duševní zdraví našich zaměstnanců, kteří se museli přizpůsobit nové organizaci práce. Mnozí z nás se starají o výuku dětí z domova a jsou tu také obavy o zdraví rodinných příslušníků,“ zhodnotila Markéta Pfleger, Senior HR Business Partner ve společnosti #Nutricia. #Nutricia svým zaměstnancům nabízí pomoc prostřednictvím HR podcastů, které slouží zejména k péči o duševní zdraví zaměstnanců. „Ve společnosti Danone vždy byla bezpečnost a zdraví našich zaměstnanců největší prioritou. Podporujeme zdravý životní styl a efektivní pracovní prostředí. V době koronakrize se tato naše priorita stala ještě významnější,“ uvedla Andrea Borecká, Senior HR Business Partner ve společnosti Danone.
Zaměstnanci se zapojili do dobrovolné pomoci s mapováním osob po celé zemi, které přišly do užšího kontaktu
s lidmi pozitivními na nemocnění COVID-19. Tento systém detekce a instruování osob s rizikovými kontakty pomáhá zpomalovat šíření nákazy.
Ocenění Hrdina boje s koronavirem
Společnosti #Danone a #Nutricia obdržely ocenění „Hrdina boje s koronavirem“ v rámci žebříčku obdivovaných firem od Czech TOP 100. Již během první vlny pandemie totiž věnovali více než 80 000 produktů v celkové váze 20 tun, ale i 2 800 ochranných štítů a roušek pracovníkům domovů pro seniory a v nemocnicích po celé zemi.